OpenScape > OpenScape - Office (OSO MX/LX/HX)

OSOMX USB Rescue disk

<< < (3/3)

v.incenzo:
Important: OpenScape Office MX V3 releases since OpenScape Office MX V3 R3.2.0 and above have
reached a file size which could prevent a successful upgrade from V2 to V3. V2 used to keep recent update
file images on the upgrade partition.
V3 introduces a mechanism which cleans the upgrade partition before file transfer is started. This mechanism
is missing in V2. Upgrade would be aborted if no more storage space is available.
Unaffected due to a smaller image size and therefore required for successful V2 to V3 migration is to upgrade
to the following release V3 R1.2.0 before upgrading to latest OSO V3 releases in case

v.incenzo:
manca un pezzo:


"a current release
cannot be uploaded to OSO."

Kimera:
OK, come spiegazione ci sta...ma da quale documento l'hai presa questa indicazione? magari se mi dai un indizio lo (ri)scopro anch'Io!

Edit...a rileggerlo ora per la seconda volta...quasi mi pare di ricordare che l'ho già letto...ma non ricordo assolutamente dove.

Saluti, Kimera.

v.incenzo:
E' la service della V3 R3.11.0.

ciao

Kimera:
Sì, ora ho visto...quell'indicazione ha fatto la sua prima apparizione sin dalla Release Note dell'OSO MX V3 R3.4.1 (Build 007) del Gennaio 2013! ...pensa da quanto! ...ecco dove era scritto! è la vecchiaia...grazie!

Edit: A futura memoria...la stessa indicazione è presente nella Technical Newsletter SME del Gennaio 2013 alla Sezione "OpenScape Office" con il titolo "Upgrade Partition Clean-Up"...

Saluti, Kimera.

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version